Thuis in uw branche

Workshop Succesvol adviseren, hoe pak je het aan?

Adviseren met BiZ

Wilt u meer uit uw klantgesprekken halen? Bereid uw afspraken gestructureerd voor, met een benchmarkrapporten van uw klanten.

Meer informatie alleen toegankelijk voor SRA-leden.   Registreer of Log in.

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 295,00
Groepsgrootte: 10
PE-uren/punten:
AA/RA/RC 4
Bestemd voor: Accountant vennoot/medewerker, Teamleider/Relatiebeheerder
Resultaat:

U leert om uw klantgesprekken goed en gedegen voor te bereiden. Met een benchmarkrapport van een klant van uw kantoor leert u advieskansen te signaleren.

Inhoud

  • Vraag en aanbodkruis en klantbeeld (accountplan)
    • Businessmodel
    • Strategie en ambities
    • Markt en relevantie cijfers/benchmark
  • Mogelijke advieskansen
    • Gebruiksmogelijkheden
  • Voorbereiding klantgesprek
  • Adviesgesprek oefenen
  • Communicatie              

     

    Doelstelling
    Er wordt een verkennend gesprek met de klant voorbereid. Een gesprek dat is gericht op het verkennen van de klantsituatie, (toekomst)plannen en de daarmee samenhangende behoefte aan ondersteuning. Na de module wordt contact gelegd met de klant voor het maken van een afspraak voor een verkennend gesprek.
    Tevens krijgt u handige tips om het gebruik van BiZ binnen uw kantoor te verbeteren, zodat u meer rendement uit SRA-BiZ haalt.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Locatie & Datum

Datum & tijd:
woensdag 20 januari van 15:00 tot 19:00 uur
Beschikbaar
Locatie: Virtual classroom in Utrecht / routebeschrijving
Cursuscode: ABIZ33399

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren