Thuis in uw branche
Corona proof

Klantgericht handelen voor trainees

Jaar 1 praktijkopleiding MKB/Assurance

De klant staat altijd centraal. Hoe stemt u uw handelen af op verschillende klanten? Leer verwachtingen in kaart brengen en uw (commerciële) acties hierop aan te passen.

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 395,00
Prijs niet-leden: € 495,00
Groepsgrootte: 12
PE-uren/punten:
Bestemd voor: Trainee
Leerdoelen:

Ik ben in staat om: 

  • Snel inzicht te krijgen in de klantwens en deze te vertalen naar gerichte communicatie.
  • Ambassadeurs te creëren voor mijn organisatie.

Uw docent

Marjolein Martini

Marjolein Martini is trainer/adviseur bij Spijkman training & organisatieadvies.

Alle docenten

Inhoud

De klant staat altijd centraal. Hoe stemt u uw handelen af op verschillende klanten? Leer verwachtingen in kaart brengen en uw (commerciële) acties hierop aan te passen.

Klantgerichtheid is bijna vanzelfsprekend, maar om écht klantgericht te zijn moet u uw werkwijze afstemmen op uw klanten. Actief meedenken en signaleren van mogelijkheden staan hierbij centraal. Hoe past u uw communicatie situationeel aan per klant? En hoe bouwt u een effectieve relatie op?

Tijdens deze training leert u zich inleven in de klant en klantverwachtingen in beeld te brengen. Ook leert u deze stapsgewijs te vertalen naar succesvoller handelen vanuit uzelf of vanuit de organisatie. Leer de verwachtingen van uw klant te overtreffen!

  • Vormen van klantgerichtheid
  • Werken aan proactief relatieopbouw
  • Klantwensen en -verwachtingen in kaart brengen
  • Hoe overtreft u verwachtingen?
  • Verantwoordelijkheid nemen voor de klant
  • Initiatief nemen en kansen waarnemen
  • Omgaan met lastige klanten
  • Oefenen met acteur

Bijzonderheden

Dit is training 2 van het verplichte trainingsprogramma van de praktijkopleiding MKB en Assurance.

In verband met de effectiviteit adviseren wij u sterk de trainingen in de volgende volgorde te volgen: ‘Effectief communiceren voor trainees’, ‘Klantgericht handelen voor trainees’ en tot slot ‘Professioneel presenteren voor trainees’. Mocht u hiervan afwijken, let dan wel op de spreiding van uw intervisiemomenten door het jaar heen. Dit zal uw eigen leerrendement van deze bijeenkomsten ten goede komen.

Let op: u profiteert van aantrekkelijke pakketkortingen, als u zich voor meerdere trainingen en/of intervisiebijeenkomsten tegelijk inschrijft!

Locatie & Datum

Datum & tijd:
Woensdag 10 november 2021 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Reservelijst Vol
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU33588
Datum & tijd:
Dinsdag 30 november 2021 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU35001
Datum & tijd:
Maandag 6 december 2021 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Bijna vol
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU33598
Datum & tijd:
Dinsdag 18 januari 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34693
Datum & tijd:
Dinsdag 22 maart 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34667
Datum & tijd:
Dinsdag 10 mei 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34697
Datum & tijd:
Maandag 4 april 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34669
Datum & tijd:
Maandag 7 juli 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34645

Docent(en)

Onder andere de volgende docenten verzorgen deze training:

Marjolein Martini

Marjolein Martini is trainer/adviseur bij Spijkman training & organisatieadvies.

Heral Nobel

Herald Nobel

Herald Nobel is trainer/adviseur bij Spijkman training & organisatieadvies.

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren