Thuis in uw branche
Corona proof

Interviewtechnieken voor trainees

Jaar 2 praktijkopleiding Assurance

Tijdens uw controlewerkzaamheden is het belangrijk om goed in gesprek te zijn met de klant. Maar hoe krijgt u als trainee sneller en beter boven tafel waar de risico’s zitten?

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 395,00
Prijs niet-leden: € 495,00
Groepsgrootte: 12
PE-uren/punten:
Bestemd voor: Trainee
Leerdoelen:

Ik ben in staat om:

  • Interviewtechnieken in te zetten om de juiste informatie boven tafel te krijgen bij de controlewerkzaamheden.
  • Effectiever en zekerder te zijn in gesprekken.

Uw docent

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin is trainer en coach bij SRA en DISC-gecertificeerd.

.

Inhoud

Tijdens uw controlewerkzaamheden is het belangrijk om goed in gesprek te zijn met de klant. Maar hoe krijgt u als trainee sneller en beter boven tafel waar de risico’s zitten?

In de controlepraktijk is het verzamelen van controle informatie essentieel. Klantgesprekken vormen hierbij een uitgelezen kans om een antwoord op uw vragen te krijgen. Hoe voert u een effectief gesprek dat gericht is op het verzamelen van nieuwe waardevolle informatie? En hoe zorgt u dat uw vragen worden beantwoord én uw doelstellingen behaald worden in het gesprek?

Leer tijdens deze interactieve training hoe u als trainee interviewtechnieken binnen uw werkzaamheden op een juiste manier inzet. Ook het sturen van het gesprek en het stellen van de juiste vragen komen hierbij aan bod.

  • Interviews afnemen bij verschillende soorten klanten
  • Structuur aanbrengen in uw vraagstelling
  • Doel van het klantinterview bepalen
  • Onderzoeken en doorvragen
  • Het nut van goede samenvattingen
  • Oefenen met acteur

Bijzonderheden

Dit is training 1 van jaar 2 van het verplichte trainingsprogramma van de Praktijkopleiding Assurance.

In verband met de effectiviteit adviseren wij u sterk de trainingen in de volgende volgorde te volgen: ‘Klantgericht adviseren voor trainees (alleen MKB variant)’, ‘Professionele beroepshouding voor trainees’ en ten slotte ’Overtuigend communiceren bij conflicten voor trainees’. Als u de Assurance variant volgt dan start u met de cursus: ‘Interviewtechnieken voor trainees’ in plaats van ‘Klantgericht adviseren voor trainees’. Mocht u hiervan afwijken, let dan wel op de spreiding van uw intervisiemomenten door het jaar heen. Dit zal uw eigen leerrendement van deze bijeenkomsten ten goede komen.

Locatie & Datum

Datum & tijd:
Maandag 15 november 2021 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Bijna vol
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU33590
Datum & tijd:
Donderdag 9 december 2021 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU35013
Datum & tijd:
Donderdag 10 februari 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Bijna vol
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34663
Datum & tijd:
Dinsdag 19 april 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34773
Datum & tijd:
Maandag 4 juli 2022 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU34968

Docent(en)

Onder andere de volgende docent verzorgt deze training:

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin is trainer en coach bij SRA en DISC-gecertificeerd.

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren